Quandu si tratta di vestiti è equipaggiamenti di corsa, ciò chì evitate hè altrettantu impurtante cum'è ciò chì portate. A maiò parte di i corridori sperimentati anu almenu una storia di malfunzionamentu di u guardaroba.
chì porta à sfregamenti o qualchì altru prublema scomodu o imbarazzante. Per evità tali accidenti, eccu alcune regule per ciò chì ùn si deve micca purtà percurrendu.
1. Evitate u 100% cuttone.
U cotone hè un grande no-no per i corridori perchè una volta bagnatu ferma bagnatu, ciò chì pò esse scomudu in tempu caldu è periculosu in tempu fretu. A vostra pelle hè ancu più propensa à sfregà.
sè purtate cuttone. I vostri pedi sò particularmente propensi à e vesciche sè purtate calzini di cuttone.
I corridori devenu aduprà tessuti tecnichi cum'è DryFit o seta ecc. Sti tipi di materiali alluntananu u sudore da u vostru corpu, mantenenduvi
asciuttu è cunfortu
2. Ùn purtate micca pantaloni di tuta.
Iè, questu mette in risaltu a regula "senza cuttone". I pantaloni di tuta è e felpe eranu vestiti di corsa populari per u clima fretu. Ma cù l'avventu di vestiti di corsa fatti di
tessuti tecnichi, l'abbigliamento sportivo hè veramente cunsideratu "vecchia scola" trà i corridori.
I vestiti di corsa fatti di tessuti tecnichi cum'è DriFit sò più comodi perchè assorbenu u sudore è vi mantenenu asciutti.
Sè vo purtate una canottiera mentre correte fora à u fretu, vi bagnerete, starete bagnati è piglierete un fretu. E tute sò ideali per rilassassi in casa dopu una corsa, ma sè vo vulete un
corridore per sente si còmode è avè un bellu aspettu mentre corre fora in u fretu, cuntinuà à correcollant, pantaloni ècamiciefattu di tessuti tecnichi.
3. Ùn portate micca vestiti pesanti quandu correte in invernu.
Quandu correte in tempu fretu, ùn portate micca un mantellu o una camicia pesante. Sè u stratu hè troppu grossu, vi surriscalderete è suderete eccessivamente, è dopu sentirete fretu quandu u cacciate. State megliu.
smette di portà vestiti fini chì assorbenu l'umidità per ùn sudà micca eccessivamente, è pudete perde un stratu quandu cuminciate à avè calore.
4. Evitate di purtà calzini grossi in estate.
I pedi si gonfianu quandu si corre, soprattuttu in i mesi caldi d'estate. Sè vo portate calzini grossi chì sfreganu i vostri diti contr'à a parte anteriore di a scarpa, site in periculu di sviluppà unghie nere.
I vostri pedi suderanu ancu di più, ciò chì pò rende li più propensi à e vesciche.
Cercate calzini da corsa fatti di tessuti sintetici (micca cuttone) o lana merino. Quessi materiali sò traspiranti è alluntananu l'umidità da i vostri pedi.
Data di publicazione: 23 di marzu di u 2023