Cosa hè a tecnulugia di trasferimentu di calore?

https://www.aikasportswear.com/

1.Transfer Printing Definizione

A stampa di trasferimentu in l'industria tessili generalmente significa a sublimazione di coloranti termicamente stabili da un disignu culuratu nantu à carta à alta temperatura seguita da l'assorbimentu di u tintu.

vapori da fibre sintetiche in u tissu.A carta pressa contr'à u tela è u trasferimentu di tintura si faci senza alcuna distorsione di u mudellu.

2.Which Fabrics pò esse stampatu cù trasferimentu di calore?

  • U tessulu di solitu hà una alta proporzione di fibre idrofobiche cum'è u poliester, postu chì i tinti vaporizzati ùn sò micca assai assorbiti da fibre naturali.
  • Tessuti di cuttuni / poliester cù finu à u 50% di cuttuni ponu esse stampati da trasferimentu sempre chì un finitu di resina hè stata applicata.I tinti vaporizzati assorbanu in e fibre di poliester è in u finitu di resina in u cuttuni.
  • Cù pre-condensate melamine-formaldehyde, a curazione di a resina è a stampa di trasferimentu di vapore pò esse cumminata in una sola operazione.
  • U tissu deve esse dimensionalmente stabile finu à una temperatura di 220 ° C durante u periodu di trasferimentu per assicurà una bona definizione di u mudellu.
  • L'impostazione di u calore o u rilassamentu per pulizziari prima di stampa hè dunque essenziale.U prucessu elimina ancu l'olii di filatura è di maglia.

3.How Transfer Printing Actually Works?

  • Ancu s'è a carta hè in cuntattu cù u tissu durante a stampa, ci hè un picculu spaziu d'aria trà elli per via di a superficia irregolare di a stampa.tissu.U tintu vaporizeghja quandu a parte posteriore di a carta si riscalda è u vapore passa à traversu stu intervallu d'aria.
  • Per a tintura in fase di vapore, i coefficienti di spartizione sò assai più altu ch'è per i sistemi aqueous è a tintura adsorbe rapidamente in e fibre di poliester è si accumula.
  • Il y a un gradient de température initial à travers l'espace d'air, mais la surface de la fibre se réchauffe rapidement et le colorant peut ensuite diffuser dans les fibres.In a maiò parte di i rispetti, u mecanismu di stampa hè analogu à a tintura di Thermosol in quale i tinti dispersi sò vaporizzati da u cuttuni è assorbiti da fibre di poliester.

Tempu di pubblicazione: 12-10-2022