A storia di l'origine di a canotta

https://www.aikasportswear.com/tanks/

 

Atank tophè custituitu da una cammisa senza maniche cù u collu bassu è diverse larghezza di spalla.Hèchjamatudoputankcostumi, costumi da bagno d'una sola pezza di l'anni 1920

purtatu intankio piscine.U vestitu superiore hè purtatu cumunimenti da l'omi è di e donne.

 

Quandu i tank tops sò ghjunti in a società muderna?

https://www.aikasportswear.com/tanks/

 

Prima di l'anni 1920, l'omi è e donne ùn anu micca vistu mostrandu i so braccia in publicu.

In ogni casu, i Roaring Twenties anu purtatu una rivoluzione in u mondu di a moda è di vestiti.

E donne si tagliavanu i capelli più corti, purtavanu vestiti chì eranu più revelatori chè i tendenzi precedenti, è godevanu u cuntattu umanu (cum'è ribelli).

a manu !) cù i so cumpagni maschili mentre ballavanu o caminavanu per a strada.

 

Tank Tops in i Ghjochi Olimpichi

 

https://www.aikasportswear.com/tank/

 

L'intruduzioni di a natazione di e donne in i Ghjochi Olimpichi ghjunse in u 1912, in Stoccolma, in Svezia.

Un totale di 27 donne hà cumpetitu in l'avvenimenti di natazione in questi partiti particulari, è i so vestiti di bagnu sò stati cunsiderati "immodest" da parechji punti di notizie è

spettatori.

I vestiti ch'elli portavanu eranu assai simili à i tank tops muderni, ma cù un pezzu aghjuntu chì s'assumigliava à shorts per copre a mità superiore di e cosce.

Mentre pudemu chjamà una "piscina" in questi ghjorni, in l'anni 1920, era cunnisciuta cum'è una piscina "tank."

Cusì, l'articuli purtati da i bagnanti femini sò stati chjamati "vestiti di tank", in altri palori, un vestitu chì era purtatu in u tank!

I vestiti di cisterna eranu fatti da una varietà di materiali, cumpresa a seta, chì era cunsiderata assai immodesta, postu chì era spessu trasparente dopu à andà in l'acqua.

U cuttuni era ancu usatu, è i materiali di lana pisanti eranu cunsiderati i più modesti postu chì eranu cusì grossi è dissimulati.

A cima di un vestitu di cisterna avia cinturini chì eranu casi identichi à i cinturini chì vedemu nantu à i cisterna oghje.

I cinturini mantenenu u vestitu, ma a mancanza di manichi hà datu à e donne nuotatori a libertà di muvimentu è a flessibilità chì avianu bisognu per esse realizatu.

à u so pienu putenziale in a piscina.

L'anni 1930 - 1940

 

https://www.aikasportswear.com/2019-wholesale-dry-fit-cotton-spandex-sports-wear-custom-men-fitness-gym-stringer-product/

 

Duranti l'anni 30 è 40, i tank tops eranu spessu vistuti purtati da l'omi in i filmi americani.

I caratteri chì portanutank topsDi solitu eranu i cattivi, è eranu presentati abusendu e so mogli (di solitu fisicamenti).

Per quessa, i tank tops sò stati cunnisciuti in l'America cum'è "battitori".

À u principiu di l'anni 1950 quanduUn tramway chjamatu Desirehè stata liberata cù Marlon Brando, hà purtatu una canotta cum'è u caratteru Stanley Kowalski.

U so caratteru era vistu cum'è u cattivu è viola a so cugnata Blanche DuBois à a fine di u filmu.

À l'età, filmi cum'èFootloose, Die Hard,èCun Airpresentava A-listers cum'è Kevin Bacon, Bruce Willis, è Nicholas Cage chì portavanu canotte,

purtendu stu articulu di vestitu ancu più in a cultura populari è l'intrattenimentu.

 

Tank Tops in l'anni 1970

https://www.aikasportswear.com/2019-wholesale-modal-womens-black-strap-oem-comfortable-cotton-tank-top-product/

 

Era solu in l'anni 1970 chì l'omi è e donne anu cuminciatu à portà utank topcum'è un pezzu di vestitu di ogni ghjornu.

L'anni 70 anu vistu cambiamenti massivi in ​​a moda, grazia à i filmi, i video musicali è e celebrità.

I pantaloni a campana eranu populari per i dui sessi, è i pantaloni caldi sò ancu ghjunti in moda per e donne.

U sensu generale di a moda durante questa dicada era chì a mità superiore deve esse stretta o forma, è a mità di fondu deve esse più looser.

In u risultatu, assai persone anu purtatu tank tops cù giacche di coghju è altri materiali nantu à a cima, cù jeans o pantaloni loose-fitting.

Quandu u mondu occidentale hè diventatu più liberale, più persone anu cuminciatu à frequentà spiagge è parchi durante l'estiu, purtendu menu vestiti per piglià u sole.

è gode di u clima più caldu.

 

A popularità di i tank tops hè aumentatu in l'anni 1980

A popularità di i tank tops hè aumentatu in l'anni 1980

Avanzate in l'anni 1980, u tank top solu riesciutu à diventà ancu più populari.

Un tipu di tank top chì era particularmente populari era u Bundeswehr Tank Top, chì apparsu com'è u risultatu di vestiti surplus in l'armata tedesca.

Queste canotte diventonu prestu dispunibuli in parechje magazzini intornu à l'America, u Regnu Unitu è ​​​​u restu di u mondu occidentale, cù e persone chì li compranu in i buttreghi di campeghju,

negozi di souvenir è negozi di vestiti.

 

Tank Topsin l'anni 1990

https://www.aikasportswear.com/muscle-fit-gym-stringer-custom-plain-white-workout-singlet-mens-tank-top-fitness-product/

L'anni 1990 hà vistu l'aumentu di a tendenza simplice di moda chì hà cuntinuatu finu à l'oghje: una canotta è un paru di jeans.

Mentre i jeans in l'anni 90 eranu più prubabile di esse bootleg in uppusizione à i jeans skinny populari d'oghje, l'idea era sempre a stessa.

Tank tops sò stati visti cù strappy tops, è a visualizazione di u midriff era un fermu favuritu cù e donne di l'anni 90, cusì risultanu in tank tops cropped.

Celebrità cum'èSpice Girlsdimustrava e so figure tonificate in canotte per i video musicali cum'èVulenduin u 1996.

Oghje ghjornu,tank topspò esse vistu in una varietà di stili è culori diffirenti, è sò spessu purtati à a palestra, in a spiaggia o solu per andà in i buttreghi quandu u

u sole brilla è u clima hè caldu.


Tempu di pubblicazione: 25-sep-2020