Cumu sceglie un vestitu di yoga?

1 Stu tela hè traspirante.

Abbigliamento di yogau tissu deve esse traspirante.Quandu avemu praticatu yoga.Dopu assai calore, u corpu sudarà assai.Se u tessulu hè ermeticu è ùn assorbe micca u sudore, un steamer si formarà intornu à u corpu.
Allora, quandu cumprà a robba di yoga, deve esse attentu à i tessuti di fibra chimica deve esse rifiutati.U tela di cuttuni hè a scelta basica, ma ancu s'è a permeabilità di l'aria hè bona, ùn si sminuisce, è i vostri vestiti sò faciuli di calà quandu si pratica.Pudete sceglie un mischju di cuttuni è linu, aghjunghje un pocu di materiale lyica per assicurà chì l'elasticità hè ancu una bona scelta.

yoga-suit-women1

2. U disignu deve esse vicinu à a pelle.

U disignu deve esse vicinu à u corpu è ùn deve micca sceglie un soltuvestitu di yogaper dui motivi: 1. I vestiti di yoga solti ùn anu micca prublema in u nivellu o a postura di spalle.Ma quandu facia una manu, a robba hè faciule per sfilà, palesendu a robba è l'internu, chì hè assai bruttu.2.A robba solta pò facilmente copre a vostra postura, è ùn hè micca faciule d'osservà se i vostri movimenti sò in u locu.
Allora sceglite u disignu di taglio deve sceglie u fit.Quandu si pratica, ch'ella sia una curvatura di ioga in daretu o una manu di yoga o una manu di spalla, ùn ci hè assolutamente micca prublema.Se ti piace stu vestitu di yoga elegante è cunfortu, pudete aduprà un set di ricambio, u tempu di meditazione per portà, hè ancu una bona scelta.

3. Sceglie maniche curtite è pantaloni quant'è pussibule.

Ci sò parechji stili di yoga, salvu i pantaloni basici di maniche curtite, chì varienu cù i bisogni umani.È u clima hè sempre più caldu, cusì a ghjente sceglie un gilet.Sì certi pirsuni vanu à u mare per vacanze, in cerca di bellezza, assai persone anu sempre sceglie un bikini.
Hè tuttu veramente sbagliatu.Perchè quandu praticate yoga, di solitu ci vole 2-3 ore prima di pudè avè una sperienza cumpleta, riscaldamentu è furmazione di fitness.Ci sarà una pausa simplice à mezu.S'ellu hè una manica corta o un gilet, in particulare un bikini, pudete piglià solu boni ritratti.Perchè porta troppu pocu durante a pratica, hè faciule per piglià un friddu.I pantaloni di manica corta ponu risponde à i vostri bisogni di dissipazione di u calore, ma ancu ùn portanu micca un pesu à u corpu.


Tempu di post: 13-mar-2023