L'esperti in salute parlanu di salute è accessu sicuru in u webinar

I cumpratori cercanu e piante à u mercatu di l'agricultori in u centru di Evanston.U duttore Omar K Danner hà dettu chì ancu se u CDC hà rilassatu e linee guida di a maschera, l'individui anu da seguità sempre e prucedure di sicurezza necessarie è prucede cun prudenza.
L'esperti in salute, fitness è benessere anu discututu l'impurtanza di u viaghju sicuru per prumove a salute fisica è mentale durante a pandemia in un webinar sabbatu.
Sicondu a guida di i Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie, i guverni in tuttu u paese rilassanu e restrizioni à COVID-19.Tuttavia, u duttore Omar K. Danner, prufissore in a Morehouse Medical School, unu di l'ospiti di l'avvenimentu, hà dettu chì quandu decide in quale ambiente entre è se porta una maschera, l'individui duveranu cuntinuà à seguità e linee di sicurezza è prucede cun prudenza. .
Ellu disse: "Vogliu ricurdà rapidamente perchè simu quì perchè simu sempre in una pandemia".
U webinar virtuale face parte di a "Serie di Salute Nera" di a Fundazione Paul W. Caine, chì accoglie regularmente eventi mensili nantu à u statu di a pandemia è u so impattu nantu à e cumunità neri è marroni.
U Dipartimentu di Parchi è Recreazione furnisce opportunità di ricreazione all'aperto per tuttu l'estiu, cumprese attività di u lagu, mercati agriculi lucali è spettaculi à l'aria aperta.Lawrence Hemingway, direttore di parchi è recreazione, hà dettu chì spera chì queste attività incuraghjenu a ghjente à passà u tempu fora in modu sicuru per assicurà a salute fisica è mentale.
Hemingway hà dettu chì l'individui anu bisognu di seguità u so propiu livellu di cunfortu mentre utilizanu u sensu cumunu è scegliendu paràmetri quandu i protokolli necessarii sò in piazza.Ellu hà dettu chì hè impurtante per e persone di stà in picculi circuli finu à a fine di a pandemia, è ancu piglià u tempu per esce.
Hemingway hà dettu: "Aduprate ciò chì avemu in u passatu, ciò chì avemu amparatu, è cumu avemu operatu in l'annu passatu", "Questa hè una di e decisioni persunali chì avemu da fà".
L'estrategu di salute Jacquelyn Baston (Jacquelyn Baston) hà enfatizatu l'impattu di l'esercitu nantu à a salute fisica.L'impattu di u virus nantu à a cumunità hè diversu, hà dettu, chì pò esse spiegatu in una certa misura da u livellu di salute è e cundizioni preesistenti.Baston hà dettu chì l'esercitu fisicu pò riduce u stress, migliurà u sonnu è rinfurzà u sistema immune di l'individuu, aiutendu cusì à luttà contra COVID-19.
Danner di a Morehouse Medical School hà dettu chì l'individui anu da esse attenti à vultà in a palestra, chì hè un ambiente chì ùn pò micca guarantisci a sicurezza completa.Baston hà dettu chì, se a ghjente hè scomoda, ci sò parechje manere di esercitassi fora è in casa.
"In questu pianeta, u più grande rigalu hè di lascià u sole luminoso brilla nantu à voi, lasciate respirare l'ossigenu, fate chì a vita di a pianta sguassate è caccià e catene di a casa", disse Baston."Pensu chì ùn deve mai esse limitatu à e vostre capacità."
Ancu s'è i residenti sò vaccinati, Dany hà dettu ancu chì u virus continuarà à sparghje è infettà e persone.Ellu disse chì in quantu à u cuntrollu di a pandemia, a prevenzione hè sempre a strategia più efficace.Indipendentemente da e linee di CDC, unu deve portà una maschera è stà luntanu da a sucità.Ellu disse chì l'individui duveranu ottimisà a so propria salute per impediscenu chì a malatia si sviluppa in malatie gravi dopu l'infezzione.Ellu disse chì i vaccini aiutanu.
Per rinfurzà u so sistema immune, ricumanda chì l'individui auto-monitoreghjanu a so salute, cunsuma vitamina D è altri supplementi, cuncentrate in l'eserciziu, è dorme da sei à ottu ore ogni notte.Ellu disse chì a supplementazione di zincu pò rallentà a replicazione di virus.
Tuttavia, Danner hà dettu chì in più di a so propria salute, a ghjente hà ancu bisognu di cunsiderà a cumunità circundante.
"Avemu da piglià precauzioni", disse Danner."Semu rispunsevuli di i nostri fratelli, sorelle è i nostri concittadini in stu grande paese è stu grande mondu.Quandu in fondu coglie l'uppurtunità, mette l'altri in periculu per via di u vostru propiu cumpurtamentu periculoso ".
- CDPH hà discututu u prublema di l'espansione di l'eligibilità è e linee di rilassamentu per a diminuzione di a taxa di vaccinazione COVID-19
A dirigenza universitaria furnisce infurmazione aghjurnata nantu à e finanze, avvenimenti in situ, vaccinazioni per i prufessori è l'impiegati


Tempu di post: 19-May-2021