L'esperti di salute parlanu di salute è accessu sicuru in u webinar

I cumpratori fighjulanu e piante à u mercatu agriculu in u centru di Evanston. U duttore Omar K Danner hà dettu chì, ancu s'è u CDC hà rilassatu e linee guida di e maschere, l'individui devenu sempre seguità e procedure di sicurezza necessarie è procedere cun prudenza.
L'esperti di salute, fitness è benessere anu discuttu l'impurtanza di viaghjà in modu sicuru per prumove a salute fisica è mentale durante a pandemia in un webinar sabbatu.
Sicondu l'indicazioni di i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie, i guverni di tuttu u paese stanu allentendu e restrizioni annantu à COVID-19. Tuttavia, u duttore Omar K. Danner, prufessore à a Morehouse Medical School, unu di l'ospiti di l'eventu, hà dettu chì quandu si decide in quale ambiente entre è se purtà una maschera, l'individui devenu cuntinuà à seguità e linee guida di sicurezza è procedere cun prudenza.
Hà dettu: "Vogliu ricurdà ci rapidamente perchè simu quì perchè simu sempre in una pandemia".
U webinar virtuale face parte di a "Serie di Salute Nera" di a Fundazione Paul W. Caine, chì accoglie regularmente eventi mensili nantu à u statu di a pandemia è u so impattu nantu à e cumunità nere è brune.
U Dipartimentu di Parchi è Ricreazione offre opportunità di ricreazione à l'aria aperta durante tutta l'estate, cumprese attività à fiancu à u lavu, mercati agriculi lucali è spettaculi à l'aria aperta. Lawrence Hemingway, direttore di parchi è ricreazione, hà dettu ch'ellu spera chì ste attività incuraghjeranu e persone à passà u tempu à l'aria aperta in modu sicuru per assicurà a salute fisica è mentale.
Hemingway hà dettu chì l'individui anu bisognu di seguità u so propiu livellu di cunfortu mentre utilizanu u sensu cumunu è sceglienu i paràmetri quandu i protokolli necessarii sò in piazza. Hà dettu chì hè impurtante per e persone di stà in picculi cerchi finu à chì a pandemia sia finita, mentre si piglianu ancu u tempu per sorte.
Hemingway hà dettu: "Aduprate ciò chì avemu in u passatu, ciò chì avemu amparatu, è cumu avemu operatu l'annu passatu", "Questa hè una di e decisioni persunali chì duvemu piglià".
A stratega di a salute Jacquelyn Baston (Jacquelyn Baston) hà messu in risaltu l'impattu di l'eserciziu fisicu nantu à a salute fisica. L'impattu di u virus nantu à a cumunità hè diversu, hà dettu, ciò chì pò esse spiegatu in una certa misura da u livellu di salute è e cundizioni preesistenti. Baston hà dettu chì l'eserciziu fisicu pò riduce u stress, migliurà u sonnu è rinfurzà u sistema immunitariu di l'individuu, aiutendu cusì à luttà contr'à COVID-19.
Danner di a Morehouse Medical School hà dettu chì l'individui devenu esse attenti à u ritornu in palestra, chì hè un ambiente chì ùn pò micca guarantisce una sicurezza cumpleta. Baston hà dettu chì se a ghjente hè scomoda, ci sò parechji modi per fà eserciziu fora è in casa.
«Nantu à stu pianeta, u più grande rigalu hè di lascià chì u sole splendente vi brilli, di lascià vi respirà ossigenu, di fà chì a vita vegetale si sviluppi è di sbarrazzassi di e catene di a casa», disse Baston. «Pensu chì ùn duvete mai esse limitatu à e vostre capacità».
Ancu s'è i residenti sò vaccinati, Dany hà ancu dettu chì u virus cuntinuerà à sparghjesi è à infettà a ghjente. Hà dettu chì per ciò chì riguarda u cuntrollu di a pandemia, a prevenzione hè sempre a strategia più efficace. Indipendentemente da e linee guida di u CDC, si deve purtà una maschera è stà luntanu da a sucietà. Hà dettu chì l'individui devenu ottimizà a so propria salute per impedisce chì a malatia si sviluppi in malatie gravi dopu l'infezzione. Hà dettu chì i vaccini aiutanu.
Per rinfurzà u so sistema immunitariu, ricumanda chì l'individui si automonitorizzinu a so salute, cunsumanu vitamina D è altri supplementi, si cuncentrinu nantu à l'eserciziu fisicu è dormanu da sei à ottu ore ogni notte. Hà dettu chì a supplementazione di zincu pò rallentà a replicazione di u virus.
Tuttavia, Danner hà dettu chì, in più di a so propria salute, a ghjente hà ancu bisognu di cunsiderà a cumunità circundante.
«Avemu da piglià precauzioni», disse Danner. «Simu rispunsevuli versu i nostri fratelli, surelle è i nostri concittadini in questu grande paese è in questu grande mondu. Quandu si coglie l'occasione, si mette in periculu l'altri per via di u vostru cumpurtamentu periculosu».
— U CDPH hà discuttu a quistione di l'espansione di l'elegibilità è di l'allentamentu di e linee guida per a diminuzione di u tassu di vaccinazione COVID-19
A dirigenza universitaria furnisce infurmazioni aggiornate nantu à e finanze, l'eventi in situ, e vaccinazioni per i prufessori è l'impiegati


Data di publicazione: 19 di maghju 2021