Un tissutu impermeabile di prossima generazione marca u passu audace di a marca versu a sustenibilità basata nantu à e prestazioni.
Innuvazione radicata in a rispunsabilità
Arc'teryx, dapoi tantu tempu ricunnisciutu cum'è un capu di fila in u settore di i vestiti esterni tecnichi, hà svelatu a so ultima innovazione in materia —GORE-TEX cù membrana in ePE (polietilene espansu), un tissutu di nova generazione chì ridefinisce e prestazioni impermeabili, antiventu è traspiranti riducendu à tempu l'impattu ambientale.
Questa tappa impurtante signala un cambiamentu maiò in a ricerca di l'industria di l'outdoor.senza PFASalternative, postu chì Arc'teryx cuntinueghja à fusionà l'innuvazione cù a rispunsabilità ecologica.
A nova tecnulugia ePE elimina l'usu disustanzi per- è polifluoroalchilici (PFAS) — prudutti chimichi tradiziunalmente usati per a resistenza à l'acqua — chì offrenu un ciclu di vita di materiale più pulitu da a pruduzzione à l'usu finale.
Sicondu Arc'teryx, ePE offre a listessa robustezza è prutezzione chì si aspetta da e so giacche legendarie, riducendu à tempu a so impronta di carbone è avanzendu l'ubbiettivi di sustenibilità à longu andà di a cumpagnia.
A scienza daretu à ePE GORE-TEX
A membrana ePE rapprisentauna nova direzzione in l'ingegneria di i polimeri - più ligeru, più forte è più sustenibile.
À u cuntrariu di e membrane tradiziunali, a struttura di l'ePE richiede menu materiale per ottene u listessu livellu d'impermeabilità è traspirabilità.
Quandu hè ligatu cù tessuti di faccia riciclati è una finitura idrorepellente durevule (DWR) senza PFCEC, u risultatu hè unguscio tecnicu d'altu rendimentucuncipitu per ambienti alpini è urbani esigenti.
Arc'teryx hà cuminciatu à integrà l'ePE in i mudelli chjave di e so cullezzione di giacche per omi è donne, cumpreseBeta, Alfa, èGammaserie.
Queste giacche migliorate presentanu u listessu mudellu di precisione è u listessu design ergonomicu chì definiscenu l'artigianalità Arc'teryx - avà rinfurzatu da una piattaforma di tessuti più pulita di nova generazione.
Sustenibilità senza compromessi
U lanciu di ePE GORE-TEX marca più cà una innovazione materiale; face parte di un cambiamentu più largu in a strategia ambientale di a marca.
Arc'teryx s'hè impegnatu àriducendu a dipendenza da finiture chimiche dannose, migliurendu a longevità di u produttu, è prumovendu i principii di cuncepimentu circulare per mezu di prugrammi di riparazione è riutilizazione.
Cum'è dichjaratu nant'à u so situ ufficiale, u muvimentu versu l'ePE s'allinea cù l'ubbiettivu di a cumpagnia di custruisce apparecchiature chì funzionanu eccezziunalmente rispettendu u pianeta.
I prufessiunali di l'aria aperta è l'esploratori di tutti i ghjorni ponu avà sperimentà a stessa prutezzione chì hà custruitu a reputazione di Arc'teryx - ma in una giacca chì riflette i valori di l'avventurieri muderni:rendimentu, rispunsabilità è innovazione.
Equilibrà u Patrimoniu di a Muntagna cù l'Esigenze Moderne
Mentre Arc'teryx cuntinueghja à esse capu in l'ingegneria di vestiti tecnichi, l'introduzione di ePE rapprisenta unevoluzione filosofica — da "custruitu per l'estremi" à "custruitu per u futuru".
Questu equilibriu trà e prestazioni in alta quota è a pruduzzione à bassu impattu dimostra cumu i materiali avanzati ponu aiutà à prutege sia e persone sia i lochi chì esploranu.
Da e salite in u desertu à e timpeste urbane, u novuGiacche ePE GORE-TEXincarnanu a credenza durevule di a marca: a vera innovazione significa ùn lascià alcuna traccia, fora di u percorsu chì si cunquista.
Guardendu avanti
Mentre e marche di outdoor in u mondu sanu cercanu suluzioni più ecologiche, l'adozione di ePE da parte di Arc'teryx stabilisce un precedente putente per l'industria.
Dimustrendu chì a sustenibilità è a prestazione ponu coesiste à u più altu livellu, Arc'teryx riafferma u so rolu micca solu cum'è fabricatore di attrezzatura di classe mundiale, ma cum'è gestore di l'ambiente muntosu chì l'ispira.
Per più infurmazione nantu àAikacapacità di fabricazione di vestiti per i zitelli, visitatehttps://www.aikasportswear.com/kids-wear/.
Data di publicazione: 17 d'ottobre di u 2025



